Tårar som känns...

Sitter här i soffan med ett otroligt tryck över näsan, o värk upp i huvudet...ja jag kan tänka mig att det nästan känns så om man har bihållsinflammation...Men, nu är det så att jag suttit här o lipat mig till det onda i näsan...Jag o dottern satt o tittade på filmen, A little bit of heaven (med Kate Hudson)...o ja, jag är så himla blödig. Tårarna o snoret rann...men ibland kan det vara "skönt" att se en film som griper tag i en...

Ikväll skulle vi åkt på kalas, Mini fyllde 6 år igår, men hon har blivit sjuk så vi får ta det en annan gång.

Ett nytt år har firats in, jag dukade som så många andra med lite silver, o granen stympades för att pryda bordet ;)






(här innan allt porslin dukats fram)

Hoppas året börjat bra för er, många kramar



Kommentarer
Postat av: Åsa

Snyggt!! =)

Postat av: Monica

Allt har varit toppen här tills tidigt i morse då jag kände mig helt konstig när jag vaknade. Sen har jag legat i magkramper hela dagen. men nu provar jag att gå upp en stund - bara för att ändra ställning lite. men jag känner att det inte är riktigt bra än.

MEN det går väl över det med i sinom tid.



Ha det fortsatt bra - trots missat kalas och rödgråtna ögon.

Det går ju över det med1



Kram, kram

2012-01-03 @ 20:50:43
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Liza

Blev rädd att du blivit sjuk när jag läste första raderna - tack och lov att det var tårar över en film. Jag är likadan! Ser jag en film eller läser en bok så är det inte ovanligt att tårarna trillar..

Jättefint med silver, vitt och de gröna kvistarna till!

Jag sitter och jobbar på en ny header, Emma sitter i grannstaden och fixar resten åt mig. Tur att jag har "lillan" för jag har inte fått kläm på det här med layout alls. Hoppas att det är ljust när jag kommer från jobbet att det går ta lite nya foton, känns som det eviga mörkret har belägrat oss.

Det var någonting mer jag tänkte berätta för dig.. men se det for sin kos!

Ha det gott vännen!

Kraaaaaaaaaaam!

Liza

2012-01-03 @ 21:50:59
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Malin B

Å, så FINT!!! Men det är det ju alltid hos dej. =)

I dag har jag haft vår nyaste bil på service och det gick loss på "bara" 1.600:- så det var ju nästan rea. ;) En mellanservice bara...



Jo, han är ute och kör mest varje dag... Du må tro han känner det som en frihet att kunna åka till träningen alldeles själv. =) Sedan är ju busstiderna allt annat än skolanpassade här så sista veckan innan jul for han med bilen varje dag. Det lär bli så nästa termin också, den allra sista gymnasieterminen.

2012-01-03 @ 22:20:47
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Susihus

Den filmen har jag inte sett, vi satt och myste till hur många lingon finns det i världen. Så go film. Ha nu ett härligt gott nytt år. Kram på dig

2012-01-04 @ 07:44:11
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Petra

God fortsättning på det nya året!!!!!!! Sååå snygga ljusstakar till blockljusen!!!! Kramkram

2012-01-04 @ 22:24:53
URL: http://godisfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback